Latest Posts

NYX Highlight & Contour paleta

By 10:26

Danas vam donosim utiske o proizvodu koji sam jedva čekala da kupim, probam, nosim i o njemu pišem. U pitanju je Nyx paleta za konturu i hajlajt, koja se pojavila kod nas na upravo završenom sajmu kozmetike Dodir Pariza.

Nije tajna da obožavam konturisanje i eksperimentisanje sa naglašavanjem određenih delova lica, kao i alteracije onog što nam se manje dopada na licu uz pomoć šminke. Godinama sam se mučila da kod nas pronađem proizvode kojima ću da uradim ono što su radili jutjuberi koje pratim. Sada je sve to lakše pošto u svetu vlada opšta pomama za iskonturisanim licem, pa je i ponuda veća. Prošle godine su gotovo svi high end brendovi izbacili svoje palete sa različitim nijansama za konturu i hajlajt, i bilo je samo pitanje vremene koji će brend nižeg cenovnog ranga doneti svoju verziju. Jako mi je drago da je to Nzx, pošto je dosad imao odličan odnos cene i kvaliteta svojih proizvoda, i malo šta što sam dosad probala me je razočaralo, a probala sam dosta toga. Na našu sreću, paleta je stigla i kod nas, može se kupiti u Alexandar cosmetics-u, i košta 2880 dinara.

Otkad sam je kupila nisam prste iz nje izvadila, koristila sam je u nekoliko različitih varijanti, na sebi i na drugima, preko dana i uveče, i formirala sam svoje mišljenje o njoj, koje vam u detaljima prenosim.

Paleta dolazi u lepom tankom i dovoljno čvrstom pakovanju jednostavnog dizajna, taman kako treba.




Kao što vidite, sadrži osam nijansi, četiri svetle i četiri tamne, a ono što mi se posebno dopada je što se pojedinačno vade i mogu se menjati, što je odlično, s obzirom da se sigurno neće sve podjednako koristiti i istovremeno potrošiti. 




Ono što je mene na prvi pogled iznenadilo je neverovatne pigmentacija svih nijansi, bez izuzetka. Na slikama ispod sam bukvalno samo dodirnula svaku nijansu, pa procenite samo koliko intenzivno su pigmentovane.



Prvi red čine nijanse za hajlajt. Dve su sa šimerom, dve su mat. Šimeraste nijanse su za klasičan hajlajt na jagodicama, iznad usne, u unutrašnjem uglu oka, i slično, dok su mat nijanse prvensveno namenjene za setovanje korektora ispod očiju, i posvetljivanje drugih delova lice, ispod i iznad konture, da bi se kontrast još više naglasio. 

Prve četiri nijanse:



Prva nijansa je najsvetlija, gotovo bela, ima dosta šimera, nije ni previše topla ni hladna. nego onako, taman, mada bi ipak malo lepše legla neutralnom i hladnijem podtonu, i naravno, svetlijoj puti.

Druga je vrlo svetla mat, otprilike boja slonove kosti. Dopada mi se što nije sasvim bela, jer mislim da je i za najsvetliji ton to previše za bilo gde na licu. Kada ovom nijansom setujem korektor ispod očiju, za nijansu dodatno posvetli to područje.

Treća nijansa je Nyx verzija prepopularnog banana pudera, dakle žut je i potpuno mat. S obzirom da sam jako svetla (Mac NC 20, Bourjois 52), na meni ova nijansa nije posvetljijuća, ali mi se poklapa sa nijansom tečnog pudera, pa mi se dopada za klasično setovanje, bez posvetljivanja, a kada je izmešam sa prethodnom, dobijem neki efekat između. Tamnoputijima će ona imati funskciju koju meni ima bela.

Četvrta nijansa je meni omiljena u ovom prvom redu, i definitnivno jedan od lepših hajlajtera koje sam videla. Blago breskvasta sa šimerom koji vuče na zlatno, meni je apsolutno savršena. Nema nijednu jedinu krupnu šljokicu, ni mrvu glitera, izuzetno je fino mlevena, i daje savršen suptilan, a opet primetan sjaj na jagodicama, prelep za dan, jer nikada neće izgledati napadno.

Drugi red izgleda ovako:



Prva nijansa u drugom redu je mat i toplog je podtona, tako da je nikada ne bih koristila za konturu, već kao bronzer. Delovala mi je tamnije od onogo što mi obično lepo stoji, ali kada se izblenda, jako lepo izgleda, nije ni najmanje napadan. Bojim se da bi na hladnijem podtonu lošije izgledala, ali ne mogu da tvrdim.

Druga nijansa je malo tamnija od prve, toplog podtona, manje narandžasta od prve, i ima sitan i suptilan šimer. Na mom tenu je previše intenzivna za dan, ali probala sam je uveče, u maloj količini, otprilike umesto rumenila, i prelepo je izgledalo. I kod ove nijanse nema primetnog i napadnog šimera, sve je umereno. Mislim da će biti prelepa kad se pocrni.

Treća nijansa je klasična srednje tamna hladnija mat taupe, idealna za konturu svetlih i srednje tamnih puti. Mislim da je ovo reformulisana verzija Taupe rumenila. Ipak se od njega razlikuje, što ćete videti kasnije u postu. Ova nijansa mi je drugi favorit palete, dovoljno je hladna da pravi vrlo realistične senke, a opet nije previše, da vuče na pepeljasto i da deluje prljavo. Baš je taman. 

Poslednja nijansa je takođe mat i hladnijeg podtona, ali je prilično tamna. Osobe svetlije od NC 30-35, ne bi trebalo da je koriste preko dana, mislim da bi bila pretamna. Ja sam je stavila uveče, ali tek nakon što sam iskonturisala sve prethodnom, pa sam je samo u minimalnoj količini dodala na mesta koja sam htela više da istaknem, i dobro sam je izblendala, i to je bil osasvim ok, nije delovala pretamno. Ali u velikim količinama i preko dana, nikako, bar ne do posle letovanja.

Stavila sam i srodne nijanse, namenjene za istu svrhu, jednu do druge, poređenja radi.


Prva i četvrta nijansa, odnosno hajlajt nijanse sa šimerom. Prva je, kao što vidite, dosta hladnija i šimer je više primetan, ne zato što je jača pigmentacija, već zato što se desna mnogo više stopila sa mojom bojom kože, pa ne dolazi toliko do izražaja.


Druga i treća nijansa, mat hajlajteri za setovanje. Isto važi i za ovu belu, nije jače pigmentovana od žute, samo je svetlija od mog tena, pa deluje dominantnije.


Peta i šesta nijansa, odnosno bronzeri. Peta je više narandžasta, šesta malo vuče na maslinasto, ali obe su nosive. Ovde se lepo vidi i da šimer šeste nijanse nije napadan, naprotiv.



Sedma i osma nijansa, ili nijanse za konturisanje. Osma je dosta dosta tamnija, sveloputi bi zaista trebalo da budu oprezni. Na sledećoj slici sam svočovala i Taupe rumenilo koje je, kao što vidite, znatno slabije pigmentacije od svih nijansa u paleti.



Mislim da je odabir nijansi odličan. Izuzetlo svetle i izuzetno tamne osobe mogu da koriste sigurno šest od osam nijansi, dok oni koji ne spadaju ni u jednu krajnost, sigurno mogu da ih koriste sve, zavisno od osvetljenja, željenog efetkta i godišnjeg doba. Nijanse su vrlo srodne, lepo komplementiraju jedna drugu, nijedna se ni sa jednom ne bi sudarala, što mislim da je odlično.

Sad kada sam vam pokazala nijanse, prelazim na teksturu. Odmah nakon izuzetne pigmentacije, primetila sam da se sve nijanse jako truse, što je prva mana ovog proizvoda. Paleta će vam kostantno biti prljava ako niste jako pažljivi, i trebalo bi da se nakon svakog kupljenja proizvoda četkom otrese višak. Mislim da skuplje palete ne bi imale ovaj problem. 

Međutim, ovaj nedostatak je nadomešten sledećom odličnom osobinom ovih pudera, a to je neverovatno dobro blendanje. Potpuno me je oduševilo kako se lepo ove nijanse blendaju. Čak i kada se višak pokupljenog proizvoda ne otrese sa četke, pa na licu završi suviše praha, to se očas posla reši blendanjem. Prah je izuzetno fin kod svake nijanse, na licu ne deluje ni najmanje puderasto niti brašnjavo, teško se može preterati i dobiti cake face efekat. Ovo je odlično, jer kod ovako jake pigmentacije, ako ne bi bilo dobre moći blendanja, bilo bi vrlo teško raditi sa proizvodom, bila bi potrebna izuzetno laka ruka i vrhunska četka, a onda bi sve to bila jedna velika glavobolja. 

Sledeća osobina koja je plus je nadogradivost. Svakako se deo pigmenta izgubi blendanjem, a ovde je lako ponovo se vratiti sa još malo proizvoda, da bi se pojačala boja. Ovo je odlično jer se za dan može biti lakše ruke, i sve će delovati prirodno, dok se za uveče može ići u više slojeva, i boja se polako nadograđuje do željenog efekta. Ja lično ne volim da preterujem, već polako, kao kada se radi smokey eye, dodavanje, blendanje, pa sve ispočetka, dok se ne postigne intetzitet boje koji želite. 

Koristila sam ovu paletu i samo prekotečnog pudera, i preko tečnog sa transparentnim preko celog lica, i za setovanje kompletno urađene krem konture. Što se tiče setovanja bez drugih praškastih proizvoda, odnosno kombinacije tečni puder + paleta, osove sa suvljom do normalnom kožom bi mogle da prođu bez transparentnog pudera i da se oslone samo na ovu paletu. Masnokošći bi svakao trebalo da prvo idu sa svojim standarnim setovanjem, pa da ove nijanse idu preko, jer nemaju moć kontrole prosijavanja, osnosno imaju je, ali je minimalna. To ne vidim kao manu, jer ovaj proizvod i nema tu namenu, a lagana tekstura čini da i kada idu preko transparentnog pudera, neće delovati cakey. Ako vam se čini da je to mnogo slojeva, to se rešava nekim mistom za lice očas posla. Ono kako se meni najviše sviđa da nosim ovaj proizvod je da prvo setujem delove lica koji mi prosijavaju (nos, oko nosa i malo na čelu) matirajućim puderom (trenutno omiljeni Mac blot), a na ostatak lica ne idem transparentnim, već direktno ovim proizvodom. Tako mi deluje najlepše i najprirodnije. Kada sam ga koristila preko kompletno urađene krem konture, dobila sam totalni Kim K efekat, potpuni face photoshop, što je nešto što izgleda dobro u mraku i na slikama, tako da ću ga tako najređe nosti, samo za posebne prilike. Ipak je to prilično heavy šminka, koju ja ne prakstikujem da nosim suviše često.

Trajnost zavisi od toga kako se nosi, ali iskreno, očekivala sam više. Kada ih nosim preko tečnog pudera, posle 4 sata već počinju da blede. Transparentni puder ispod to produži za još par sati, a u poslednjoj varijanti svakako traje najduže. Bojim se da bi sa masne kože relativno  brzo skliznu, što joj je definitivno minus.

Evo i liste sastojaka:



I evo, da rezimiram svoje utiske. Jedino u čemu me je ovaj proizvod razočarao je trajnost. Sve ostalo - izbor boja, tekstura, nanošenje, izgled pod različitim svetlima, kako se ponaša sa blicem i kako izgleda na slikama, sve to je izuzetno. Za ono što dobijate, cena je i više nego fer. Videla sam da strani blogeri kukaju kako im je ova paleta skupa, ali zaista ne znam koliko bi to trebalo da košta osam kvalitetnih pudera u paleti? Ovo jeste brend nižeg cenovnog ranga, ali ako imamo u vidu širinu ponude, zaista odskače od svih ostalih koji se mogu kupiti kod nas, i ovaj proizvod ni po čemu ne odaje utisak jeftinog, i smatram da je cena sasvim pristojna. Ovo nikako nije nešto što je svima potrebno, pa da treba da bude ne znam koliko pristupačno.


Definitivno, cela paleta namenjena konturisanju nije proizvod za svakoga, verujem da bi se početnicima zamantalo od ovoliko sličnih boja, i da ne bi znali kud sa njima, ali svi koji vole igranje sa konturom dobili su proizvod koji je kvalitetan i raznovrstan, nije preskup i dostupan nam je bez poručivanja sa interneta, čekanja, i gledanja u plećku, pasulj i tarot kako će čika sa carine biti raspoložen.

To bi bilo to. Meni je ovo odlična kupovina, i već vidim da ću jako voleti ovu paletu. Kako se vama čini? Šta vi koristite za konturu, i da li ste uopšte podlegli ovom trendu? Da li biste želeli da je vidite na delu, odnosno da li želite da napravim neki Get the look? Pišite :)

You Might Also Like

13 comments

  1. Predivna paleta. Svaka čast za ovakav post.

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман15. март 2015. 11:08

    Predivna je. Ja trazim paletu senki u tim bojama a da nisu sedefaste. Sta mislis da li bi mogle da se koriste kao senke?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mogu naravno, promaklo mi je da to napišem u samom tekstu. Super se blendaju.

      Избриши
    2. Анониман15. март 2015. 12:56

      Super mozda ih kupim, ali naravno da ih vidim prvo uzivo. Tako mi se neke palete dopadnu na blogovima a onda kad ih vidim uzivo potpuno su drugacije. Ja bih volela da stavis neku slicicu kako izgledas pre i posle konturisanja. Zaboravila sam malopre da napisem da ti je odlican post.

      Избриши
  3. Odlicna recenzija,i ja cu je uzeti.Sto se mene tice,ja bih volela da napravis get the look,i taman bi napisala koje cetkice koristis,mene i to interesuje,pogotovu koju koristis za blendanje?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Planiram jedan post o četkicama uskoro, ali za sada sam za blendanje koristila Avon Luxe bockalicu, Blush 97 E i RT četku za rumenilo :)

      Избриши
    2. Hvala,ja sam danas otkrila tvoj blog i veoma mi se dopalo,zapratila sam te i na instagramu :)

      Избриши
  4. Preskočiti ću ju, toliki raspon boja mi ne treba, a i sve su nekako tople :/ Jedino bi mi poslužila kao dobra paleta mat sjenila :D

    ОдговориИзбриши
  5. Pokušala sam juče sa telefona da komentarišem, ali nisam uspela. Jako dobra i detaljna recenzija! Baš kakva ja volim. :) Inače paleta lepo izgleda, i verujem da je dobra, samo što mi iz iskustva pokazalo da praškasti proizvodi za konturisanje manje traju na licu, kao što si i ti rekla. :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno :) Ja nekako ne mogu da se maltretiram sa blendanjem i tapkanjem krem proizvoda za svaki dan, ovo mi je brza i prakticnija varijanta, iako manje postojana :)

      Избриши